Кефи ли ви?
Дълга на Кебек
Latest topics
Similar topics
Батето да не е фалирал?
Страница 1 от 1
Батето да не е фалирал?
За последните две години с около 40 на сто е намалял броят на фирмите за отдаване на коли под наем, научи БТА от Иван Маринов, председател на Националната асоциация на фирмите за автомобили под наем - България и управител на фирма за отдаване под наем на коли.
Става дума минимум за 50 - 60 фирми, които са фалирали заради кризата и лизинговите им компании са прибрали автомобилите. Сред фалиралите фирми има малки компании и автокъщи, които са и отдавали коли под наем.
Преди четири - пет години в страната е имало около 250 - 300 фирми, развиващи такава дейност, а към момента те са 50 - 100.
Намаляването на броя на компаниите, опериращи на този пазар, и на автопарка, са сред причините браншът да отчете ръст. Има голямо търсене, а в разгара на летния туристическия сезон заетостта е над сто процента и се налага да временно да пренаемаме коли от вносители на автомобили, каза Маринов.
По негови данни ръстът за бранша през тази година е между 20 и 30 на сто и той се дължи главно на интереса към услугата от чужденци. Подобен ръст отчете и председателят на Съюза на българските автомобилисти Георги Янакиев. Чужденците търсят тази услуга, защото им е много по-оправдано да дойдат тук със самолет и да наемат автомобил, който е застрахован, технически изправен, разказа Янакиев и добави, че български граждани също ползват услугата. На ден наемът за кола от съюза е до 50 лева според класа на автомобила.
Българинът не е свикнал да ползва много услугата, той я предпочита предимно, когато по-дълго е живял в чужбина или по принуда, ако има проблем с автомобила си, поясни Маринов. От бранша все още не отчитат да има тенденция да ходим на море с кола под наем.
Основните наематели на коли са индивидуални чуждестранни туристи. В момента богати руски туристи няма, когато имаше такива, държахме и автопарк от скъпи коли, припомня си Маринов. Сега услугата се ползва от руски граждани от средната класа. Това се отнася и за туристи от Германия и Великобритания, които наемат възможно най-евтините коли.
Интересен е феноменът, че по-качествените автомобили се наемат предимно от българи, които си идват от чужбина, каза Маринов. Това лято българска фирма пък е завела до морето гост от чужбина с наета лимузина.
Цените за наем варират според вида автомобил от 25 евро до 200 евро на ден, каза председателят на Национална асоциация на фирмите за автомобили под наем - България.
Става дума минимум за 50 - 60 фирми, които са фалирали заради кризата и лизинговите им компании са прибрали автомобилите. Сред фалиралите фирми има малки компании и автокъщи, които са и отдавали коли под наем.
Преди четири - пет години в страната е имало около 250 - 300 фирми, развиващи такава дейност, а към момента те са 50 - 100.
Намаляването на броя на компаниите, опериращи на този пазар, и на автопарка, са сред причините браншът да отчете ръст. Има голямо търсене, а в разгара на летния туристическия сезон заетостта е над сто процента и се налага да временно да пренаемаме коли от вносители на автомобили, каза Маринов.
По негови данни ръстът за бранша през тази година е между 20 и 30 на сто и той се дължи главно на интереса към услугата от чужденци. Подобен ръст отчете и председателят на Съюза на българските автомобилисти Георги Янакиев. Чужденците търсят тази услуга, защото им е много по-оправдано да дойдат тук със самолет и да наемат автомобил, който е застрахован, технически изправен, разказа Янакиев и добави, че български граждани също ползват услугата. На ден наемът за кола от съюза е до 50 лева според класа на автомобила.
Българинът не е свикнал да ползва много услугата, той я предпочита предимно, когато по-дълго е живял в чужбина или по принуда, ако има проблем с автомобила си, поясни Маринов. От бранша все още не отчитат да има тенденция да ходим на море с кола под наем.
Основните наематели на коли са индивидуални чуждестранни туристи. В момента богати руски туристи няма, когато имаше такива, държахме и автопарк от скъпи коли, припомня си Маринов. Сега услугата се ползва от руски граждани от средната класа. Това се отнася и за туристи от Германия и Великобритания, които наемат възможно най-евтините коли.
Интересен е феноменът, че по-качествените автомобили се наемат предимно от българи, които си идват от чужбина, каза Маринов. Това лято българска фирма пък е завела до морето гост от чужбина с наета лимузина.
Цените за наем варират според вида автомобил от 25 евро до 200 евро на ден, каза председателят на Национална асоциация на фирмите за автомобили под наем - България.
Anyone- Гост
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|
Сря 27 Мар 2024, 16:57 by vanelo
» A chance to take my little boy home
Чет 02 Ное 2023, 19:43 by vanelo
» ПАК Е ПЕТЪК!
Пет 25 Ное 2022, 18:22 by vanelo
» Най дългия електронен роман !!!
Пет 02 Юни 2017, 18:55 by Marginal
» Другото ми хоби е музиката ...
Пон 07 Мар 2016, 14:09 by Marginal
» Давай Бат Бойко ДАВАЙ !!!
Вто 15 Дек 2015, 06:41 by Marginal
» Un québecois bien à sa place ...
Пет 23 Окт 2015, 14:58 by Marginal
» A Practical Guide to Free-Energy Devices
Нед 18 Окт 2015, 04:29 by Marginal
» Едно от преживяванията на чичо Владо в Канада ...
Пон 12 Окт 2015, 12:12 by Marginal
» Жена ви слага ли си го със сина си/ви?
Съб 12 Сеп 2015, 01:58 by Гост
» Слушалките ...
Чет 13 Авг 2015, 05:54 by Marginal
» Кой е арматол Тимотей Венеаминов ?
Чет 06 Авг 2015, 15:26 by bozman